Skip to content Skip to footer
קטלוג מוצרים
תחומי פעילות

.

גם בעידן הדיגיטלי, יש חשיבות ללוח שנה מודפס ונוח לעיון המונח על שולחן העבודה במשרד או בבית, או נמצא בתיק באופן קבוע.

למה משמש השירות של הדפסת לוחות שנה?

בגדול, הדפסת לוחות שנה יכולה לשמש ל 2 מטרות עיקריות:

  • הדפסת לוחות שנה כאמצעי מיתוג ופרסום
  • הדפסת לוחות שנה כאמצעי אינפורמטיבי

כשמדובר על מיתוג ופרסום, הכוונה היא בדרך כלל לעסקים וארגונים המפיצים לוח שנה כחלק מקידום מכירות. לרוב, לוח שנה כזה יכלול יותר אלמנטים מאשר רק מימות השבוע ותאריכים של חגים. הוא יהיה מעוצב בהתאם לשפה המיתוגית של העסק, יכלול את הלוגו שלו ואף מסרים או משפטי מפתח המזוהים עם העסק. כך הופך לוח השנה לערוץ שיווק יעיל, בנוסף להיותו פרקטי עבור מי שמשתמש בו.

לעומת זאת, יש לוחות שנה שהם אינפורמטיביים בלבד ואין מאחוריהם אג'נדה שיווקית. מעצבי לוחות שנה יכולים להפיק מדי שנה לוחות מרהיבים אשר נמכרים בחנויות או באופן פרטי, וגם הם נעזרים בשירות של הדפסת לוחות שנה על-מנת להעניק ללקוחותיהם מוצר איכותי ונוח.

הדפסת לוחות שנה בדפוס שלום

עסקים, ארגונים, מוסדות לימוד, מעצבים וכל מי שמעוניין להפיץ לוח שנה – פונים אל בית הדפוס ומכאן הניסיון הרב בתחום. אחד הדברים שמאפיינים את דפוס שלום בהקשר של הדפסת לוחות שנה והדפסה בכלל, הוא הקפדה על איכות חומרי הגלם מהם עשוי לוח שנה, כמו גם הדפסה איכותית וברורה. השילוב הזה הופך את השירות של הדפסת לוחות שנה בדפוס שלום להשקעה הטובה ביותר שאתם יכולים לעשות עבור לוח השנה שלכם וזו ההזדמנות להפיץ אותו את המוצר האיכותי שלכם לכמה שיותר אנשים.

להצעת מחיר השאירו פרטים

שירותים נוספים שיעניינו אותך

להכיר צבעים חדשים
לפגוש משפחה חדשה