Skip to content Skip to footer

.

הדפסה על שקיות נייר

הדפסה על שקיות נייר היא דרך נפלאה לאחסן ולשאת מוצרים. לשקיות נייר יש כמה יתרונות משמעותיים ורבים מבעלי העסקים בוחרים להשתמש בהן על-מנת למתג את מוצריהם. חשוב לבחור בית דפוס המציע מבחר סוגי שקיות עמידות, לצד רמה מקצועית גבוהה עם הדפסה ברורה ונאה.

היתרונות של הדפסה על שקיות נייר

  • שקיות נייר הן מוצר אקולוגי יחסית לשקיות ניילון או פלסטיק ולכן מתאימה לעסקים הדוגלים באג'נדה ירוקה ושמירה על איכות הסביבה וכמובן לעסקים שמהותם היא מוצרים מן הטבע ושמירה על המאזן האקולוגי.
  • הדפסה על שקיות נייר הינה פתרון אלגנטי לנשיאת מוצרים והופכת לאביזר בעל מראה יוקרתי ומרשים.
  • בית דפוס המתמחה בתחום של הדפסה על שקיות נייר יוכל להציע לכם מגוון שקיות, בצבעים וגוונים שונים. כך תוכלו לבחור את סוג השקית המתאים ביותר לעסק ולמוצרים הנמכרים בו ואף לרכוש מלאים של שקיות בגדלים שונים.
  • הדפסה על שקיות נייר כוללת כל אלמנט עיצובי שתבחרו, לוגו, פרטי קשר, סלוגן וכדומה. כך הופכות השקיות לערוץ תקשורת ושיווק והן תורמות לתהליך המיתוג של העסק.
  • גם לקוחות מהמגזר הפרטי משתמשים בשירות של הדפסה על שקיות נייר לצורך מיתוג אירוע, חלוקת מתנות במסיבות ועוד.

דפוס שלום – המומחים בתחום של הדפסה על שקיות נייר

דפוס שלום הינו בית דפוס ותיק ומוכר המתמחה בין השאר בנושא של הדפסה על שקיות נייר עבור המגזר הפרטי, העסקי והמוסדי. ההדפסה מתבצעת ברמה גבוהה והכיתוב והגרפיקה על גבי השקית ברורים ואסתטיים. השקיות עמידות וחזקות ובנוסף ניתן לבחור מבין מגוון עשיר של סוגי שקיות המתאימות למוצרים שונים. בנוסף לאיכות של הדפסה על שקיות נייר, בדפוס שלום מקפידים על שירות אדיב וייעוץ בהתאמה אישית לאורך כל התהליך.

להצעת מחיר השאירו פרטים

שירותים נוספים שיעניינו אותך

להכיר צבעים חדשים
לפגוש משפחה חדשה