Skip to content Skip to footer

.

שימושנית היא יריעת בד ברזנט עבה, המשמשת להצללת משטחים. השמשוניות מיוצרות בהתאמה אישית ומידותיהן אינן קבועות מראש ולכן ניתן להתאים אותן למגוון צרכים. הטכניקה עליה מבוסס יצור השימשונית מבוססת על הלחמהשמבטיחה את העמידות הגבוהה שלה לבלאי ולתנאי מזג אוויר קיצוניים – היא חוסמת את קרני השמש ואטומה למים.

שימושים נפוצים לשימושנית:

  • כיסוי ריהוט גינה
  • כיסוי רכבים חונים וחיפוי חניות
  • כיסוי גדרות
  • כיסוי פרגולות וקירוי זמני
  • הצללת מרפסות, חצרות וכדומה

הדפסה על שימשונית ככלי שיווקי

מעבר ליתרונות הברורים שלה, ניתן להשתמש בשירות של הדפסה על שימשונית, שהופכת אותה לא רק לאמצעי כיסוי אלא גם לכלי שיווקי יעיל. ניתן לבצע הדפסה על שימשונית בכל צבע ועיצוב שבוחרים, כך שגם מהבחינה של ההיבט הזה, יש התאמה מדויקת ומלאה לצרכי הפרסום והשיווק. הדפסה על שימשונית מתבצעת באופן דיגיטלי וכך מתקבלת תמונה איכותית וברורה, המעבירה היטב את המסר המודפס. מעבר לנושא של הדפסה על שימשונית, גם הניידות הגבוהה שלה הופכת אותה לכלי שיווק אידיאלי, שניתן להעביר בקלות ממקום למקום ולמקסם באמצעותו את פוטנציאל הפרסום

דפוס שלום מומחים בתחום של הדפסה על שימשונית

אם אתם מעוניינים בשירות של הדפסה על שימשונית ולא רוצים להתפשר על פחות מהטובים ביותר בתחום, פנו לדפוס שלום – המומחים שלכם בנושא של הדפסה על שימשונית. בית הדפוס נחשב לבעל מוניטין בתחום של הדפסות בכלל ובתחום של הדפסה על שימשונית בפרט. בדפוס שלום משתמשים בטכנולוגיית הדפסה דיגיטלית מתקדמת על-מנת להדפיס על כל גודל שימשונית שתרצו, טקסטים, תמונות, מסרים, לוגו וכדומה. ההדפסה האיכותית מאפשרת לכם לנצל את השימשונית ככלי שיווק רב עוצמה ובמקביל ליהנות מהיתרונות הרבים שלה כאמצעי הצללה, חיפוי וקירוי, נייד וקל לשימוש.

להצעת מחיר השאירו פרטים

שירותים נוספים שיעניינו אותך

להכיר צבעים חדשים
לפגוש משפחה חדשה