Skip to content Skip to footer

.

הדפסה על שקיות קרטון

דמיינו את עצמכם בתור לקוחות שהרגע רכשו מוצר חדש ומפנק. מתי תהיה לכם תחושה טובה יותר: כשתצטרכו לשאת את המוצר ביד, בתיק או בשקית פשוטה וחסרת מעוף, או כאשר יספקו לכם שקית קרטון יוקרתית? כמובן ששקית קרטון היא יפה ומזמינה ולכן גם לכם מתאים השירות של הדפסה על שקיות קרטון.

הדפסה על שקיות קרטון מאפשרת לכם ליהנות מכמה יתרונות:

ראשית, שקיות קרטון מגיעות במבחר גדול של גדלים וצבעים. זה מאפשר לכל בית עסק או מארגני כנס/אירוע, להתאים את גודל וצבע השקית למוצרים שאמורים להיכנס אליה. שנית, לשקיות עצמן יש מראה מהודר ויוקרתי ולכן הדפסה על שקיות קרטון סופגת מההילה היוקרתית הזו ומאפשרת למתג את העסק ומוצריו בהתאם לה.

הדפסה על שקיות קרטון יכולה לכלול את הלוגו של העסק, מספר טלפון, איור רלוונטי, הסלוגן וכדומה. כשמדובר באירוע או כנס בו מחלקים לאורחים מתנות ומזכרות, הדפסה על שקיות קרטון יכולה לכלול את תאריך המאורע ומשפט הקדשה או ציטוט מרגש. לכן, היא אידיאלית עבור מי שרוצה להעביר מסר אקסקלוסיבי וקל לזכירה. הדפסה על שקיות קרטון היא חלק בלתי נפרד מתהליך המיתוג העסקי או האישי ובנוסף לכך, הנפח הטבעי של השקיות והעמידות הגבוהה שלהן תורמים לנוחות השימוש – ניתן לאחסן בהן מוצרים כבדים ו/או בעלי נפח גדול.

כשזה נוגע לתחום של הדפסה על שקיות קרטון פנו לדפוס שלום

אם אתם מחפשים בית דפוס איכותי, עם שירות מקצועי ואדיב ומבחר של שקיות קרטון שניתן להדפיס עליהן, פנו לדפוס שלום. בית הדפוס מתמחה בנושא של הדפסה על שקיות קרטון למגזר הפרטי והעסקי, כשכל הדפסה מתבצעת ברמה הגבוהה ביותר ומעניקה לשקית את הנופך היוקרתי והאלגנטי שאתם חותרים אליו.

להצעת מחיר השאירו פרטים

שירותים נוספים שיעניינו אותך

להכיר צבעים חדשים
לפגוש משפחה חדשה