Skip to content Skip to footer

.

קנבס הוא בד ארוג גס, שבימינו עשוי בדרך כלל מפשתן או כותנה. ההתפתחויות הטכנולוגיות של העידן המודרני אפשרו גם לתחום של הדפסה על קנבס להתפתח. החל משנות ה-90 ועם הנגשת השימוש במדפסות והפיכתן לקלות לתפעול, החל טרנד שלא הפסיק עד היום – הדפסה על קנבס – בדרך כלל על מוצרי קידום מכירות, מתנות, מזכרות, מוצרי מיתוג וכדומה.המחירים האטרקטיביים של הדפסה על קנבס הופכים אותה למוצר המעניק לכם תמורה מושלמת עבור ההשקעה.

הדפסה על קנבס היא מזכרת לכל החיים

הוורסטיליות של הדפסה על קנבס מאפשרת להדפיס כל תמונה וכיתוב על משטחי קנבס במגוון גדלים וכך לאפשר התאמה אישית לצרכי הלקוח. קנבס גדול בדרך כלל משמש להדפסת תמונות בעלות נוכחות כמו תמונות נוף ופורטרטים יוצאי דופן, שעושים יותר רושם כאשר הם פרוסים על שטח רחב. קנבס קטן הוא הוא גם אלמנט דקורטיבי מבוקש, שכן הוא עומד בפני עצמו אך גם יכול להשתלב עם הדפסות קנבס קטנות נוספות וכך ליצור קולאז' מעניין שמעניק לקירות החדר טאץ' אסתטי ומיוחד.

הדפסה על קנבס כחלק מהמיתוג

בעלי עסקים מכל הגדלים והסוגים יכולים להשתמש במוצרי הדפסה על קנבס כחלק מתהליך המיתוג שלהם. קנבס קטן שמודפס עליו לוגו של החברה או אלמנט אחר המתקשר אליה, יכול לשמש כמוצר קידום מכירות או יח"צ שניתן לחלק במשרד, בכנסים מקצועיים וכמתנה ללקוחות. בנוסף, הדפסה על קנבס גדול יכולה לקשט את קירות המשרדים ואת בית העסק וכך לתרום לאווירה היוקרתית שהוא משדר.

אם אתם מחפשים את המומחים בתחום של הדפסה על קנבס, פנו לדפוס שלום. בית הדפוס מתמחה בנושא של הדפסה על קנבס בכל הגדלים ולכל הצרכים והתוצאה המתקבלת הינה עמידה, מרשימה ומרגשת.

להצעת מחיר השאירו פרטים

שירותים נוספים שיעניינו אותך

להכיר צבעים חדשים
לפגוש משפחה חדשה