Skip to content Skip to footer
קטלוג מוצרים
תחומי פעילות

.

טפטים הם אחד הפריטים הדקורטיביים הכי דינאמיים, משתלמים ונוחים לשימוש בעולם ההום סטיילינג ועיצוב הפנים. צביעת קירות הינה עבודה מורכבת ומלכלכת שאורכת זמן רב. לכן, מי שמחליט לצבוע את קירות הבית, המשרד, או בית העסק, צריך להכין מראש את המקום ולהתכונן לכך שלא יהיה ניתן להשתמש בחלל בזמן הצביעה וכשהצבע מתייבש. בגלל מורכבות התהליך לרוב משאירים את הצבע על הקיר לאורך זמן ואפילו שנים ארוכות. כמו כן, יש לקחת בחשבון כי תיקון פגמים בקיר מצריך לפעמים יותר מעבודת צבע ומעלה את מורכבות העבודה ועלויותיה.

היתרונות של הדפסה על טפט

שימוש בטפט לקיר חוסך את כל ההכנות הלוגיסטיות האלו וזו אחת הסיבות שהוא הפך לפריט פופולארי בקרב מעצבי פנים ואנשים העורכים שיפוץ בבית או במשרד. אך במקום להסתפק בטפט בצבע אחיד ובנאלי, אפשר להשתמש בשירות של הדפסה על טפט. היתרון המשמעותי של הדפסה על טפט הוא האפשרות לעצב וליצור דוגמאות ייחודיות, שקשה ליצור באמצעות צביעה רגילה. בנוסף, הדפסה על טפט מאפשרת לחזק את תהליכי המיתוג של העסק, שכן ניתן להדפיס עליו את לוגו החברה, איורים הקשורים אליה, מסרים, משפטי סלוגן וכל דבר אחר שמשתלב עם השפה המיתוגים של בית העסק והערכים אותם הוא שואף להעביר ללקוחות.

דפוס שלום מומחים בתחום של הדפסה על טפט

חשוב לציין כי הדפסה על טפט יש לבצע רק בבית דפוס המתמחה בנושא. בדפוס שלום אתם יכולים ליהנות משירות של הדפסה על טפט באיכות ברורה ורזולוציות גבוהות וחדשות, על-גבי טפט עמיד, בגדלים בהתאמה אישית. הדפסה על טפט בדפוס שלום מאפשרת לכם לקצר תהליכים בעיצוב הבית והמשרד, לכסות בקלות פגמים בקירות וליהנות מקיר במראה מרשים עם מינימום מאמץ.

להצעת מחיר השאירו פרטים

שירותים נוספים שיעניינו אותך

להכיר צבעים חדשים
לפגוש משפחה חדשה