Skip to content Skip to footer

.

"פוליגל" הוא כינוי גנרי ללוחות פוליפ ופילן רב שכבתיים, קלים ובעלי גימור גלי עדין. הם נקראים על שם המפעל הישראלי שייצר אותם במקור – פוליגל. הפוליגל מגיע במבחר צבעים עשיר, הוא נחשב חומר קל לעיבוד ולחיתוך ולכן משמש עבור ייצור אריזות, תיקיות, קופסאות, ארגזים ושאר פתרונות אחסון. שימוש נוסף של פוליגלים הוא בתחום השילוט. יצירת שלטי פוליגל מתבצעת על-ידי שמירה על צורתו המקורית כלוח שטוח בשילוב עם טכנולוגיה של הדפסה על פוליגל, המאפשרת להוסיף לו תמונות וכיתוב צבעוניים, בהדפסה דיגיטלית.

היתרונות של הדפסה על פוליגל

  • ההדפסה מתבצעת באיכות גבוהה והתוצר מרשים ועמיד
  • פוליגל ניתן לחתוך בהתאמה אישית ובחיתוך צורני, לפי צרכי הלקוח
  • הדפסה על פוליגל מאפשרת בחירה מתוך מגוון של צבעים
  • הפוליגל חומר קל משקל אך עמיד

למה משמשת הדפסה על פוליגל?

הדפסה על פוליגל מהווה פתרון שילוט קל, זמין, נוח ובמחיר אטרקטיבי. באמצעות הדפסה על פוליגל, ניתן לייצר שלטי מכירה/השכרה של דירות ונכסים, שלטים פרסומיים, שלטי הכוונה ועוד סוגים רבים. הצבעוניות המגוונת של פוליגלים והאפשרות לחתוך אותם לכל גודל או צורה בהתאמה אישית, הופכת אותן לפתרון האידיאלי עבור עסקים, ארגונים, מוסדות חינוך ולקוחות מהמגזר הפרטי המעוניינים בשלט עמיד, ברור ומאיר עיניים, במחיר משתלם.

הדפסה על פוליגל עושים בדפוס שלום

דפוס שלום הינו בית דפוס ותיק, מוכר ובעל מוניטין בתחום של הדפסה על פוליגל והדפסות בכלל. בית הדפוס מציע ללקוחותיו לוחות פוליגל בשלל צבעים, עליהם ניתן להדפיס ישירות שילוט על-פי צרכי הלקוח, תוך התאמת הגודל והצורה הרצויים. הדפסה על פוליגל בדפוס שלום מבטיחה לכם תוצר ברמה הגבוהה ביותר שיש ושלט קליל ועמיד שניתן לתלות בקלות בכל מקום בו הוא יכול לשרת אתכם.

להצעת מחיר השאירו פרטים

שירותים נוספים שיעניינו אותך

להכיר צבעים חדשים
לפגוש משפחה חדשה