Skip to content Skip to footer

.

הדפסה על קאפה היא אחד מסוגי ההדפסות המקוריות והמיוחדות שיש. הדפסה על קאפה מפיקה תוצרים מרשימים שיכולים לשמש חלק מתהליכים של מיתוג, עיצוב, הום סטיילינג ועוד. לקאפה יש יתרונות רבים, ההופכים הדפסה על קאפה למוצר פופולארי. עם זאת, יש להקפיד לבחור בית דפוס המתמחה בתחום של הדפסה על קאפה על-מנת באמת ליהנות מכל יתרונות החומר והאפשרויות הרבות הגלומות בו.

מהו בעצם קאפה?

קאפה הוא סוג של פלסטיק מוקצף, בצורת לוח בגדלים שונים, שצבעו בדרך כלל לבן ויש לו גב קשיח. מדובר בחומר חזק ועמיד, אם כי קל מאוד באופן יחסי. השילוב הזה הופך אותו לאידיאלי עבור הדפסת תמונות לא כבדות, שניתן לתלות על קירות גבס, מחיצות, דלתות וכדומה. כשמדברים על הדפסה על קאפה, הכוונה היא להדפסה דיגיטלית של תמונה ברזולוציות גבוהות על-גבי משטח והדבקתה על משטח הקאפה באופן שנראה כאילו הם יחידה אחת אחידה. החדות של התמונות היא מה שמעניקה לקאפה את המראה היוקרתי והמרהיב שלה ולכן הדפסה על קאפה משמשת פעמים רבות לצרכי מתנות, קידום מכירות, מיתוג וכדומה. כמו כן במידה ומבצעים למינציה לקאפה, הלוח נשמר לשנים רבות ועמיד בפני לחות וחום – מה שהופך אותו להשקעה משתלמת במיוחד.

צריכים הדפסה על קאפה? פנו לדפוס שלום

אם אתם מחפשים בית דפוס אמין, ותיק ומומחה בתחום של הדפסה על קאפה, דפוס שלום הוא המקום עבורכם. בית הדפוס מתמחה בנושא של הדפסה על קאפה, תוך הקפדה על איכות חומרי הגלם ואיכות תהליך ההדפסה. התוצאה המתקבלת הינה מרשימה ומושקעת ולכן לקוחות מהמגזר העסקי כמו גם מהמגזר הפרטי, חוזרים שוב ושוב לדפוס שלום כדי ליהנות מהשירות המעולה של הדפסה על קאפה ברמה הגבוהה ביותר.

להצעת מחיר השאירו פרטים

שירותים נוספים שיעניינו אותך

להכיר צבעים חדשים
לפגוש משפחה חדשה