Skip to content Skip to footer

דפוס שלום – דפוס בחדרה והסביבה

מדוע לעבוד עם בית דפוס בחדרה? ובכן, כשעובדים עם בית דפוס, ניתן לעבוד עם מקום אשר מכיר את כל החידושים והשדרוגים החדשים בתחום הדפוס. כמובן, כל מקרה לגופו, ויהיו בתי דפוס שיהיו יותר עם היד על הדופק, בחזית הטכנולוגית. בתי הדפוס המקצועיים והמתעדכנים, יידעו את החידושים האחרונים בנושא כמויות הדפסה, איכויות צבע, גימור סופי – ושלל כלים להתייעלות נוספת בתחום הדפוס.

מה ניתן לעשות עם שירותי דפוס בחדרה?

דפוס בחדרה, יכול להציע אפשרויות דפוס שונות. ישנם מקרים, בהם יהיה צורך לעשות הזמנות מינימום די גדולות. וישנם מקרים, בהם בהחלט ניתן להזמין כמויות קטנות למכביר. לדוגמה, באם רוצים להדפיס פולדרים, כרטיסי ביקור, פוסטרים ושלל מוצרי פרסום בכמויות קטנות. ניתן לבדוק את האפשרות מול בית הדפוס ולראות מה הוא מציע. דפוס בחדרה יכול לעלות אחרת, בהתאם לסוג השירות ולבית הדפוס עצמו. ישנן שיטות הדפסה שעולות יותר, ועל כן, אם הולכים עליהן אז שווה להדפיס כמויות גדולות. ישנן שיטות הדפסה, המאפשרות להדפיס כמויות מועטות יותר, ובמחיר זול יותר. כך או כך, ישנם בתי דפוס אשר בהחלט יכולים להעניק הנחה להזמנות גדולות.

לקוחות שעשו הזמנות גדולות, יעשו בשכל לבדוק אם יש להם מה לעשות עם כל ההזמנה. האם יש נמענים לכל אחד מעותקי הדפוס (כלומר, האם יש מישהו שיקבל אותו), האם יש מקום מסוים לאחסן את העותקים – שאלות אלו ואחרות יכולות להיות חלק מהליך ההדפסה. בית דפוס מקצועי, אולי יכול להעניק טיפים בנידון ולסייע באספקטים נוספים הקשורים לתהליך ההזמנה.

הדפסות קטנות בעזרת דפוס דיגיטלי ב-"דפוס שלום"?

ישנם בתי דפוס בחדרה אשר יכולים לסייע בהדפסת כמויות קטנות, ובכך להימנע מהצורך לשמור סטוק באחסון. בייחוד אם מגיע הרגע בו רוצים להוציא מהדורה חדשה או לתקן הדפסה קודמת. ובכך, אם עושים טעות מסוימת בהדפסה, ניתן לתקן אותה מבלי להדפיס כמות גדולה של הדפסים.

בית דפוס בחדרה, יכול לסייע כדרך יכולתו להניב כמות מרובה של הדפסים בזמן קצר. אם לדוגמה, רוצים להוציא ספר לאור בטווח זמן קצר יחסית, ו/או למלא מחדש סטוקים של ספרים, חוברות, פוסטרים או מה שזה לא יהיה – בית דפוס בחדרה יכול לסייע בהכנה מהירה של הדפוס המתבקש.

איזה בית דפוס אכן מעניק שירותי דפוס בחדרה? ובכן, טוב ששאלת. "דפוס שלום", לדוגמה, מעניק שירותים באזור חדרה. בית דפוס זה, הוקם לפני כארבעה עשורים, כעסק משפחתי. כיום, העסק מנוהל בידי דור שלישי בענף הדפוס. אכן, גאווה לענף. בית הדפוס, "דפוס שלום", צמח והתפתח עם השנים, התעדכן טכנולוגית ומספק מענה מקיף לתחום ההדפסות – לרבות, דפוס דיגיטלי. אשר במסגרתי ניתן להציע הדפסה בכמויות קטנות ולתקן בקלות באם ישנה טעות בהדפסה. ניתן לקבל מבית הדפוס, פתרונות כדרך מחלקות שונות. בין אם מדובר על דפוס דיגיטלי, פורמט חרב, כריכיה, דפוס אופסט, הבטחת איכות וסטודיו ועיצוב. בית הדפוס משתמש בטכנולוגיות המתקדמות של חברה HP וחברת זירוקס.

להכיר צבעים חדשים
לפגוש משפחה חדשה