Skip to content Skip to footer

דפוס שלום – דפוס באור עקיבא והסביבה

אמנם, נייר אינו באופנה כבעבר, אך יש לו אינספור שימושים והוא עדיין באופנה. ישנם מסמכים שאנחנו פשוט קוראים באופן פיזי. כמו חוברות עבודה, ספרים ודואר. ועל כן, ברבים מהבתים יש מדפסות. והן בהחלט יכולות להספיק לצרכים אישיים ואף מקצועיים. ועם זאת, ישנם פרויקטים שמן הראוי להביא למדפסות מקצועיות ורציניות. למרבה המזל, בית דפוס באור עקיבא יכול לסייע.

כיצד בית דפוס באור עקיבא יכול לסייע?

בית דפוס, יכול לסייע גם הדפסת מסמכים "רציניים". כמו נגיד, הדפסה של תזה. או כתב יד שרוצים למסור לעריכה. או מצגת ארוכה שרוצים להכין עבור ישיבת מנהלים. מדובר בפרויקטים שיכולים להתמשך לאורך עשרות, מאות ואף אלפי דפים. המדפסות הביתיות יכולות כנראה לבצע את העבודה. ועם זאת, מעבר להשקעת הזמן (להיות המדפסת, לוודא שהכל מודפס כהלכה, שנשאר צבע, להכניס נייר מדי פעם וכו'), ישנה גם השקעה כספית – מידה משמעותית של דיו. והתוצאה הסופית, לא בהכרח תיראה טוב יותר מתוצאה אשר תתקבל בבית דפוס באור עקיבא, בית דפוס מקצועי.

מדפסות ביתיות מיועדות לצרכים ביתיים. אם נעביד אותן יותר מדי (תלוי כמובן בדגם), אפשר שזה ידרוש מהן יותר ממה שייצרו אותן לתת. זה אמנם נגיש יותר, ואולי זול יותר… אך אם רוצים תוצאה איכותית, מבית דפוס שבאמת מעניק הבטחת איכות לתוצאות שלו, ומחזיק בציוד מקצועי מתקדם למען הפקת דפוס איכותי, ניתן פשוט לבדוק מי מעניק שירותי דפוס באור עקיבא ולבדוק אם יש לו מה שצריך. למעשה, אם באמת יש הזמנה גדולה, יכול להיות שזה באמת זול יחסית להדפיס אצל בית דפוס באור עקיבא.

הדפסות לא סטנדרטיות?

בית דפוס באור עקיבא, יכול לסייע גם כדרך הדפסה על נייר לא סטנדרטי. הזמנות לחתונה, לדוגמה, אינן מודפסות על נייר מדפסת פשוט. גם לא פוסטרים, או גלויות פרסומיות וכן הלאה. לכל אלמנט פרסומי יש את החומרים המרכיבים אותו. בבית דפוס ישנו ציוד אשר יכול להעניק מענה ולהדפיס בתצורה של כל מיני חומרים. בבית דפוס ניתן הן לקבל הדפסה על חומרים ייחודיים, והן להציע הדפסה על חומרים שהלקוח כלל לא הכיר או לא חשב על קיומם ו/או על השימוש בהם בהקשר נתון.

מה לגבי הדפסות צבע איכותיות?

בית דפוס באור עקיבא יכול לסייע גם עם הדפסת צבע איכותית. כאשר מדפיסים במדפסת ביתית, עיקר ההשקעה הכספית היא בדיו או טונר. ככל שהדיו צבעוני ואיכותי יותר, כך אפשר שיעלה יותר וידרוש מחסניות צבע מיוחדות. במקרים מסוימים, יכול להיות שזה באמת יהיה זול יותר להדפיס בבית דפוס, מאשר להדפיס בבית (אפשר פשוט לבצע השוואת מחירים כדי לראות אם זה המקרה). ואילו, השימוש בשירותיו של בית דפוס באור עקיבא יכול להפיק תוצר איכותי משמעותית מאשר הציוד הסטנדרטי שבמדפסת הביתית. אם כי כמובן, כל מקרה לגופו וגם המדפסת יכולה לעשות ניסים.

להכיר צבעים חדשים
לפגוש משפחה חדשה