Skip to content Skip to footer

דפוס שלום – דפוס בחריש והסביבה

ישנם מצבים בהם בית דפוס בחריש פשוט עושה את העבודה. אנחנו יודעים, מה הטעם לקבל שירותיו של בית דפוס, כאשר אנחנו יכולים פשוט להדפיס דברים מהמדפסת שלנו – ובכן, שאלה טובה. דפוס בחריש, מאפשר לנו לעשות את אותו הדבר, אך באופן מקצועי, איכותי, יעיל – ובמקרים מסוימים, גם זול יותר. זאת, כי אין צורך שנקנה את הציוד המקצועי הקיים בבית הדפוס, נתחזק אותו או נלמד להשתמש בו. על כן, כאשר אנחנו רוצים להדפיס פוסטרים, חוברות מידע, מפות, מסמכים רבים ושלל עבודות נייר אחרות – שירותי דפוס בחריש יכולים לבוא לעזרתך.

מדוע לעבוד עם בית דפוס בחריש?

יש לא מעט יתרונות בעבודה עם בית דפוס בחריש. לדוגמה, ישנם בתי דפוס אשר מתמקצעים בתחומי הדפסה מסוימים. ניתן פשוט ליצור קשר עם בית הדפוס הרצוי, לדוגמה, עם "דפוס שלום", ולראות במה הם טובים, מה הם עושים היטב ומהו תחום התמקצעותם. מעבר לכל זה, בית הדפסה מקצועי יודע להפיק תוצאה טובה, לטפל במהירות בבעיות ובאופן כללי להציע פתרונות יעילים לפרויקטי הדפסה שונים, על בסיס ניסיונו והבנתו את התחום. ולעתים, אם צריך שירותים משלימים לפרויקט הדפוס, בית דפוס בחריש יכול להציע את מגוון מהם, לטובת הלקוח. בייחוד במקומות שהם בית דפוס לכל דבר, וזהו מוקד עיסוקם.

מה לגבי עלויות?

יש לציין את עניין התמחור בבתי דפוס. דפוס בחריש יכול להיות זול יותר, ככל שמדובר בהדפסות גדולות יותר. למעשה, בית דפוס אמור להיות מצויד לעבוד עם כמויות גדולות, על פי כן, ככל שזה יותר משתלם לו לקבל הזמנה גבוהה יותר, כך סביר שהוא יתגמל בעלויות. אם כי, כל מקרה לגופו. לבית דפוס יש ציוד המאפשר לו להדפיס המון, ביעילות. כאשר ישנן הזמנות עסקיות, ויש צורך להדפיס אותן במהירות, הציוד הנזכר לעיל יכול לסייע במשימה עד מאוד. ובכך, בית דפוס בחריש יכול לבוא לטובת הלקוח.

מה לגבי הזמנות מיוחדות?

לבתי דפוס יש מגוון כלים. ולפיכך, הם תומכים ביכולת לייצר הזמנות בגדלים לא קונבנציונליים, מחומרים לא קונבנציונליים, או לפחות, מחומרים מאוד ספציפיים. אמנם, זה מאוד תלוי במכשור ובמומחיות של איש הצוות. ובכך, בתי דפוס יכולים לייחד את עצמם, בעקבות ההזמנות המיוחדות שניתן לעשות איתם ודרכם.

כשרוצים לעשות פרויקטים מיוחדים, בתי דפוס בחריש יכולים לסייע, בייחוד כאשר יש להם ציוד המאפשר יותר סוגי דיו, עם מגבלות יותר גמישות. במילים אחרות, ניתן לחקור יותר אפשרויות ויותר ניואנסים, בהשוואה להדפסה כדרך ציוד ביתי, או חצי תעשייתי. ובכך, ניתן להגיע לכדי רמת גימור גבוהה יותר עבור המוצר המודפס. זה כשלעצמו יכול להוות אספקט מאוד שיווקי ואיכותני בנראות המוצר וחווית המשתמש בו. ולא רק זה, ניתן לעשות זאת, בכמויות גדולות ובמהירות – אם כי זה כמובן תלוי בציוד הבסיסי של בית הדפוס.

להכיר צבעים חדשים
לפגוש משפחה חדשה