Skip to content Skip to footer

דפוס שלום – דפוס בזיכרון יעקב והסביבה

מדי פעם, קורה שאנחנו רוצים להדפיס משהו. אולי זה משהו ייחודי למטרה מקצועית כזאת או אחרת, אולי מדובר בהזמנות לאירוע חשוב. אנחנו לא יודעים. במקרה כזה, יש אפשרות כמובן להדפיס בבית כדרך המדפסות הביתיות, ועם זאת – יש אפשרות הרבה יותר טובה, נוחה ויעילה – בעיקר אם רוצים תוצאות איכותיות, במהירות רבה ובנסיבות מסוימות גם בעלות נמוכה יותר. בית דפוס בזיכרון יעקב, פשוט מגיע עם הציוד התעשייתי, שיכול להעניק רמת איכות וגימור ברמה שניתן לצפות לה מציוד מתקדם שכזה.

בית דפוס בזיכרון יעקב?

בית "דפוס שלום", עובד עם מכונות מתקדמות, של HP וזירוקס, והוא עושה זאת מעל לארבעה עשורים. אם כן, הרבה זמן. כשלקוחותיו רוצים להיעזר בשירותיו, הם עושים זאת כי הם הבינו שצריך משהו אקסטרה, מעבר למדפסת הביתית, או פשוט – הם נהנים מהתוצר הסופי של בית דפוס בזיכרון יעקב. זה לא שצריך לזרוק את המדפסת הביתית, המשרדית, או "חצי התעשייתית" מהחלון. להפך, יהיו מקרים שניתן בהחלט להדפיס איתה מה שרוצים, וזה יהיה מאוד מספק. אנחנו מדברים על המקרים בהם רוצים תוצאה טובה ומהירה, מבלי להתעסק בעצמנו בכל נושא ההדפסה. כל שצריך, זה לתת את ההזמנה, ללכת, ולחזור כשמגיע הזמן לאסוף את התוצר.

באילו נסיבות שירותי דפוס בזיכרון יעקב יכולים לסייע?

באילו מקרים ניתן ואף מומלץ להיעזר בשירותי דפוס בזיכרון יעקב? ובכן, לדעתנו יש טעם וערך לשירותי דפוס שכאלה, בנסיבות הבאות:

  1. כאשר רוצים להדפיס כתבי יד
  2. עבודות אקדמיות
  3. עבודות סמינריון
  4. הזמנות לחתונה
  5. הזמנות לאירוע חשוב אחר
  6. ספרים
  7. גלויות פרסומיות ומוצרי קידום אחרים
  8. כשרוצים תוצאה ממש טובה
  9. כשרוצים לעבוד עם צבע, בצורה מאוד ספציפית
  10. כשרוצים כמויות גדולות במיוחד (כך שזה פשוט יותר משתלם מבחינת מהירות ועלויות, ואספקטים אחרים)
  11. כשרוצים גדלים או חומרים לא סטנדרטיים ו/או לא שגרתיים

מה היתרונות של בית דפוס בזיכרון יעקב?

בסופו של דבר, דגמי מדפסות ביתיות רבים, לא אמורים להדפיס אינספור עמודים, או חומרים משונים, או גדלים לא סטנדרטיים. בהחלט יש מדפסות שכן יכולות לעשות את זה, ועם זאת, גם אם זה נכון – יכול להיות שזה עדיין בעל ערך לקבל שירותי דפוס בזיכרון יעקב. מדפסת תעשייתית שיודעת לתת גימור איכותי, להדפיס כמו שצריך ולעשות זאת במהירות יכולה לסייע בשלל פרויקטים המערבים חומרים מודפסים.

בית דפוס בזיכרון יעקב יכול להוביל לחיסכון עלויות של ממש, בכל הנוגע להדפסה בצבע. דיו צבעוני, יכול לעלות משמעותיות יותר מדיו שחור. ישנן מדפסות שאין להן אפילו אפשרות להדפיס בצבע, כי אולי אף אחד לא חשב שהן יצטרכו לעשות את זה יום אחד. במקרים בהם לא רוצים לרכוש מחסניות צבע צבעוני או טונרים צבעוניים, או לשדרג את המדפסת כך שתתאים להדפסה צבעונית – ניתן לגשת לבית הדפוס ופשוט לבצע את ההדפסה במקום. "דפוס שלום" לדוגמה, ישמח לעזור.

להכיר צבעים חדשים
לפגוש משפחה חדשה