Skip to content Skip to footer

דפוס שלום – דפוס בבנימינה והסביבה

לפעמים, פשוט רוצים להדפיס משהו. גם אם אפשר לשלוח אותו ברשת, מבלי לגעת בנייר. לפעמים, המדפסת הביתית פשוט לא מספיקה. לא לרמת הגימור, לא לרמת האיכות, לא לרמת הכמות, לא לרמת המהירות. לפחות לא בהשוואה למדפסת מקצועית ותעשייתית. לעתים, בית דפוס בבנימינה הוא התשובה. לפחות עבור מי שגר בבנימינה והסביבה, ומעוניין לקבל מענה מבית דפוס מקצועי.

מדפסת תעשייתית לאפקט ה-וואו?

גם לאחר 40 שנה בעסקי הדפוס, אין אנו אומרים כי יש לזרוק לפח את המדפסת הביתית או המשרדית. לכל מדפסת יש את מקומה, והיא בהחלט יכולה להיות יעילה בנסיבות הנכונות. ניתן לגשת אליה בקלות, ניתן לרכוש אותה בקלות, ניתן לתחזק אותה בקלות, ניתן למצוא את הדיו או הטונר שלה בקלות יחסית, וכל שצריך זה ללחוץ על כפתור. ועם זאת, כפי שרבים מאיתנו יודעים, לפעמים, כאשר אנחנו רוצים להדפיס משהו איכותי, צריך משהו "אקסטרה". כן, מדפסות ביתיות ומשרדיות טובות לכל מיני משימות, ועם זאת, ישנם פרויקטים שאנחנו רוצים להקנות להם את אפקט ה-"וואו".

כיצד בית דפוס יכול לסייע?

בית דפוס בבנימינה יכול לסייע לנו להדפיס כתבי יד, עבודות אקדמאיות, חומרים פרסומיים, הזמנות לאירועים וכן הלאה. ולא רק זה, בית דפוס יכול לסייע לנו להדפיס כמויות גדולות, במהירות גבוהה, באיכות גבוהה, ובזמן קצר יחסית. ובמקרים מסוימים, אפשר שהפרויקט יעלה פחות בהשוואה להדפסה ביתית הדורשת הן עלויות חשמל, הן עלויות דיו, ואולי גם עלויות הקשורות להתעללות במדפסת הביתית או המשרדית עם תפוקת עבודה שאולי איננה מתאימה לה. למרות שיש דגמים ביתיים וחזקים שבהחלט יכולים להיות חזקים מספיק על מנת להשלים את המשימה.

בתי דפוס בבנימינה פשוט מצוידים בציוד תעשייתי, שנועד להפיק כמות גדולה מאוד בזמן קצר. כך שהתהליך יכול להיות די יעיל וחסכוני, בייחוד אם בית הדפוס עושה את רוב, אם לא כל העבודה בהפקת התוצר

המודפס. ישנם מקרים, בהם אנחנו רוצים להדפיס מסמכים בחומרים ובגדלים, ואף בעוביים לא סטנדרטיים. חומרי פרסום, תפריטים, הזמנות לאירועים חשובים – כל אלה ועוד, יכולים להוות מסמכים הדורשים "משהו אקסטרה". ובכן, בית דפוס בבנימינה יכול לתת אותו, כל עוד הוא יודע איך, מצויד לשם כך, ומעוניין עד מאוד.

מעבר לכך, ישנן מדפסות אישיות אשר לא יודעות להכיל חומרי הדפסה עבים, ולא נועדו להתמודד עם חומרים קצת יותר עבים מהרגיל. על כן, גם במקרה זה, שירותי דפוס בבנימינה יכולים להתאים.

מה לגבי הדפסת צבע?

גם כשזה נוגע להדפסת צבע, הרי שיש עניין גם להצטייד במדפסת שיש לה את הפונקציה הזאת, גם במדפסת שיכולה לעשות זאת באיכות גבוה מספיק, גם במחסנית דיו או טונר איכותי דיו וגם לדעת מה לעשות עם המחסנית או הטונר ולהבין אם מדובר בפריט מתייבש (ואם כן, מה לעשות עימו). במקום להתעסק בכל האלמנטים הללו, שירותי דפוס בבנימינה יכולים לעשות את ההדפסה הצבעונית מתחילתה ועד סופה. ובנסיבות מסוימות, אפשר שזה גם יהיה זול יותר מאשר הדפסה ביתית או משרדית.

להכיר צבעים חדשים
לפגוש משפחה חדשה