Skip to content Skip to footer

מדוע לעצב ניירת משרדית?

קטגוריות:

כל משרד שמכבד את עצמו מחזיק כיום חבילות של ניירות ממותגים, שמשרתים את העובדים במשרד ואת הלקוחות שמגיעים אליו. עיצוב נייר משרד מיועד עבור כל מקום עבודה, עסק או ארגון המעוניין לשדר יוקרה ותחכום וזאת באמצעות ניירות ממותגים המשרישים את הנוכחות העסקית בתודעת הלקוחות והעובדים שמשתמשים בו עבור מסמכים כתובים. הצעות מחיר, מכתבים, הודעות וכדומה – הכול נראה טוב יותר על נייר מעוצב. בנוסף, העיצוב הייחודי מאפשר לכם לבלוט מבין כל ערימת ניירות או מסמכים, כך שמי שמחפש את המסמך שהנפקתם עבורו מוצא אתכם בקלות ובמהירות.

מה כולל עיצוב נייר משרד?

למעשה, עיצוב נייר משרד כולל כל אלמנט שנראה לכם חשוב ורלוונטי לעסק. לרוב, עיצוב נייר משרד משתלב עם המיתוג הכללי של העסק מבחינת פלטת הצבעים, גוונים, טקסטורות, גופנים וכדומה. זו הסיבה שלרוב הדבר הבולט ביותר שמופיע על נייר משרדים מעוצב הוא הלוגו של בית העסק. בנוסף, בדרך כלל נהוג להוסיף פרטי התקשרות כגון טלפון, כתובת מייל, הפניה לפרופיל ברשתות החברתיות ועוד. הכול משתלב יחד והופך למסר חד וברור של עסק אמין ומקצועי.

אם עד היום עיצוב נייר משרד היה נראה לכם כמו מותרות עבור העסק או משהו שאתם לא באמת זקוקים לו, חשוב להבין שכיום מדובר בערוץ שיווק לכל דבר ועוד דרך בה אתם יכולים לתקשר עם הלקוחות שלכם וכל מי שנכנס לשיתוף פעולה עסקי אתכם.

להכיר צבעים חדשים
לפגוש משפחה חדשה